#49 Jak rozmawiać z klientami przez telefon?
Jak poprowadzić rozmowę telefoniczną, by zachęcić klienta do skorzystania z usługi? To zadanie nie jest wcale takie proste. Klient od samego początku musi czuć nie tylko to, że ma do czynienia ze świetnym dietetykiem ale także człowiekiem szanującym czas i problemy innych ludzi. W rozmowie telefonicznej, dietetyk musi pokazać swój profesjonalizm zawodowy ale jednocześnie wykazać się empatią, kulturą osobistą i znajomością ważnych zasad. Kiedy zdobędzie te umiejętności i zrozumie ich znaczenie, z całą pewnością jego gabinet zacznie od klientów pękać w szwach.
Warto także posłuchać:
Jak zatrzymać klienta na dłużej?
Dlaczego klienci się umawiają i nie przychodzą? Cz1.
Dlaczego klienci się umawiają i nie przychodzą? Cz.2
Jeżeli chcesz otworzyć własny gabinet i odnieść sukces w swojej pracy, Skontaktuj się z NAMI