#43 Jak zatrzymać klienta na dłużej?
Co zrobić by zwiększyć ilość wizyt kontrolnych w gabinecie? Wielu klientów pojawia się na jedynie na 2-3 wizytach a następnie przerywa swoją terapię lub kontynuuje ją już samodzielnie na własną rękę. Tymczasem to właśnie dłuższa, systematyczna współpraca z klientem jest dla dietetyków najbardziej istotna. I nie chodzi tutaj jedynie o korzyści finansowe, ale przede wszystkim o to, by zapewnić prawidłową opiekę swoim podopiecznym. W przeciwnym razie takie „przerywane terapie” nie tylko nie wnoszą nic istotnego dla klienta ale także działają jak antyreklama dla dietetyków. Dlaczego więc klienci tak szybko rezygnują? A może to nie wina klientów tylko dietetyków?
Przeczytaj także: System wsparcia zawodowego dietetyków
Warto także posłuchać:
Dlaczego klienci się umawiają i nie przychodzą? cz.1
Dlaczego klienci się umawiają i nie przychodzą? cz.2