System wsparcia zawodowego dietetyków
Blisko 97% dietetyków w naszej sieci wciąż prowadzi swój gabinet po dwóch latach działalności. Tymczasem w przypadku gabinetów indywidualnych wskaźnik ten waha się na poziomie zaledwie kilku procent. Kiedy spora cześć gabinetów w okresie obecnego kryzysu musiała zamknąć swoją działalność, nasi dietetycy notują średnio ponad 30% wzrost obrotów w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Co o tym decyduje? Świetny program do układania diet, rozpoznawalność marki, jakość usług, czy może inne czynniki?
Sukces nie tkwi w żadnym pojedynczym szczególe, ale ogromie różnych rozwiązań, które pozwalają nie tylko doskonale zaprojektować i przygotować start każdego dietetyka w naszej sieci ale także pomagają im na wszystkich etapach prowadzenia działalności. Każdego roku system pomocy zawodowej tworzony przez naszą firmę nieustannie ewoluuje i rozwija się, dostarczając coraz to nowsze rozwiązania biznesowe i technologiczne. Staramy się bacznie obserwować prace i zachowania młodych dietetyków, nieustannie wyciągać z tego wnioski i na ich bazie wdrażać różne, konstruktywne działania.
Istotny przełom
Jednym z najbardziej skutecznych kroków jakie poczyniliśmy w ostatnich dwóch latach było utworzenie specjalnego działu Centrum Wsparcia Zawodowego dla dietetyków. CWZ został utworzony już blisko 2 lata temu jako program pilotażowy, którego celem miała być próba jeszcze większego „dopieszczenia” działalności każdego dietetyka w naszym projekcie. Przedsięwzięcie okazało się prawdziwym „strzałem w dziesiątkę” i dało zupełnie nowe spojrzenie na system pomocy zawodowej dietetyków. Obecnie, w ramach programu CWZ każdy dietetyk ma dodatkowo oferowaną zindywidualizowaną i bardzo profesjonalną pomoc w zakresie m.in:
- szczegółowego nadzorowania i monitorowania kilkudziesięciu elementów działalności
- technicznego pozycjonowania i nadzorowania reklam w google adwords
- bieżącego nadzorowania i konfigurowania google maps
- przygotowania i nadzorowania konta FB
- dostarczania indywidualnych materiałów reklamowych (reklamy, e-booki, pomoce graficzne, merytoryczne, prezentacje multimedialne)
- inne
W systemie pomocy CWZ na ta chwilę działa już kilku koordynatorów, gdzie każdy z nich opiekuje się wąską grupą dietetyków. Program CWZ daje obecnie ponad 80% wzrost wyników w zakresie liczby nowych klientów. Jest to szczególnie odczuwalne w przypadku dietetyków o niewielkim stażu. Blisko dwuletni okres funkcjonowania tego działu dał nam mnóstwo niezwykle cennych wniosków i wyznaczył zupełnie nowe zagadnienia, które bez wątpienia zaowocują wkrótce jeszcze lepszymi wynikami dietetyków.
Dzięki wsparciu różnych rozwiązań, żaden dietetyk nie musi się martwić o swoją stronę internetową, szerokie wsparcie prawne, księgowe czy biznesowe, Nie musi martwić się jak zamieścić reklamę w google, jak ją skutecznie monitorować i nadzorować. Nie musi zajmować się technicznym przygotowaniem FB a także wymyślaniem treści. Nie musi szukać dodatkowych źródeł dochodu, gdyż otrzymuje je praktycznie „na tacy. Każdy dietetyk nieustannie otrzymuje nowe, ciekawe pomysły oraz gotowe rozwiązania praktyczne dzięki którym może zwiększać liczbę klientów w swoim gabinecie. Zadaniem naszej firmy jest więc ciągłe wspieranie dietetyków w ogromie różnych zadań pozadietetycznych, które tak naprawdę odgrywają najważniejszą rolą w sukcesie własnego gabinetu.
Kolejny ważny krok przed nami
Wyniki jakie zaobserwowaliśmy przy wdrażaniu ogromu różnych zadań zachęciły nas do jeszcze większej pracy nad doskonaleniem obecnych rozwiązań, szczególnie jeżeli chodzi o nasz dość młody dział CWZ. Na przestrzeni najbliższych dwóch tygodni będziemy wdrażać między innymi nasz nowy specjalistyczny system monitoringu i raportowania danych pozwalający jeszcze precyzyjniej wyłapywać wszelkie problemy i niedociągnięcia w działalności każdego dietetyka. Wszystko po to, by każdy z nich mógł jeszcze lepiej dostrzegać różne, drobne błędy i tym samym rozwijać się z jeszcze większą dynamiką.
Nic na siłę
Realizując nasz projekt kierujemy się maksymalną elastycznością i transparentnością. Żaden dietetyk w naszym projekcie nie jest przymuszany do realizowania jakichkolwiek zadań. Wsparcie realizujemy w taki sposób, aby każdy mógł najpierw zrozumieć zalety pewnych działań (kampania informacyjna), a następnie mieć możliwość podjęcia osobistych decyzji. Jako firma nie mamy żadnych tajemnic przed naszymi dietetykami. Każdego dnia są oni informowani o globalnych wynikach całego projektu jak również o wynikach indywidualnych. Codziennie mają dostęp do najświeższych statystyk a także mają możliwość szczegółowego analizowania swojej bieżącej kondycji finansowej. Wyniki naszego projektu a także sukces rynkowy naszych dietetyków nie jest więc efektem działania jakiegoś pojedynczego czynnika, ale wypadkową setek różnych działań.