#015 - Dietetyk we franczyzie. Co może a czego nie?
Wiele osób nie decyduje się na uruchomienie gabinetu dietetycznego we franczyzie, twierdząc, że taki sposób rozwoju posiada zbyt duże ograniczenia. Przez to nie mogą rozwijać własnej marki osobistej i prowadzić usług według własnej koncepcji. Gdyby jednak przyjrzeć się bliżej większości tych indywidualnych koncepcji, to okaże się, że trudno w nich znaleźć coś wyjątkowego w stosunku do tego co oferują setki innych działających gabinetów na rynku. Tak więc, czy prowadzanie usług w tradycyjny i mało wyróżniający się sposób pozwala rzeczywiście budować silną i stabilną markę osobistą? A może właśnie te osoby, które myślą nieco inaczej i chętnie korzystają ze wsparcia zespołowego jakie daje np. franczyza, szybciej budują swoją indywidualną pozycję na rynku? W dzisiejszym podcaście postaram się przekonać, że uruchomienie gabinetu w systemie franczyzowym nie tylko nie niszczy marki osobistej, ale przede wszystkim pomaga ją kreować i dodatkowo wzmacniać.